Gmina Trzebnica - dbamy o zdrowie mieszkańców przez cały rok!
×

Deklaracja dostępności

Gminne Centrum Medyczne TRZEBNICA-ZDRÓJ sp. z o.o zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej gcm.trzebnica.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Katarzyna Żmuda-Adamska — email: lub telefonicznie 71/ 308-45-81 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Gminne Centrum Medyczne Trzebnica-Zdrój sp. z o.o. posiada siedzibę pod adresem: ul. Kościuszki 10
55-100 Trzebnica
Opis dostępności architektonicznej:
·      do budynku prowadzi jedno wejście główne znajdujące się od ul. Wojska Polskiego, które jest ogólnodostępne w godzinach pracy Przychodni oraz drugie wejście – boczne z tyłu budynku – od ul. Kościuszki – czynne w godzinach Pracy Punktu Szczepień,
·      ze względu na lokalizację Przychodnia posiada parking ogólnodostępny oraz miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, 
·      zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynku, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń: komunikacja pozioma - korytarze na jednym poziomie bez progów, zewnętrzna rampa podjazdowa dla niepełnosprawnych, komunikacja pionowa – winda,
·      przystosowanie toalet dla osób niepełnosprawnych,
·      zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku, co najmniej w sposób wizualny - tablica z informacją o lokalizacji gabinetów znajduje się na parterze przy wejściu głównym budynku, na każdym piętrze oraz w windzie, w której dodatkowo informacja głosowa wskazuje dane piętro. Na elewacji frontowej przy wejściach do budynku umieszczona została także informacja z nazwą podmiotu,
·      zapewnienie wstępu do budynku osobie korzystającej z psa asystującego,
·      zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób – w trakcie ewakuacji wyznaczono osoby spośród pracowników, którzy udzielą pomocy w opuszczeniu budynku osobom ze szczególnymi potrzebami,

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak dostępności tłumacza języka migowego.

Wynik analizy pod względem zgodności

DeklaracjaDostepnosci.pdf - data dodania: 2021-03-18 00:00:00

Raport o dostępności

DeklaracjaDostępności2025.pdf - data dodania: 2025-01-10 12:18:39