Teleporady POZ
W czasie pandemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2. na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14.08.2020 roku poz. 1395 oraz wytycznych Konsultanta Krajowego w dziedzinie medycyny rodzinnej
w przychodni świadczenia medyczne lekarza POZ udzielane są w formie teleporady.
Teleporada jest to pierwszy kontakt chorego z personelem medycznym w przypadku problemu zdrowotnego lub innej sprawy dotyczącej pacjenta.
W trakcie teleporady lekarz dokonuje oceny stanu pacjenta i podejmuje decyzję, czy pacjent wymaga osobistej wizyty w gabinecie, czy innego świadczenia medycznego.
TELEPORADY SĄ UDZIELANE:
- drogą telefoniczną; w praktyce funkcjonują telefony komórkowe w gabinetach lekarskich i nawiązanie kontaktu miedzy lekarzem a pacjentem w terminie udzielenia teleporady następuje po telefonie lekarza do pacjenta w wyznaczonym dniu i godzinie
- termin teleporady jest ustalany przez rejestrację w porozumieniu z pacjentem lub jego rodziną
- dopuszczalne jest opóźnienie w udzieleniu teleporady z obiektywnych przyczyn do 30 minut.
- SZCZEPIENIA - odbywają się po wcześniejszym ustaleniu na ŚCIŚLE WYZNACZONĄ GODZINĘ.
- LEKARZE SPECJALIŚCI - przyjmują na ŚCIŚLE WYZNACZONE GODZINY.
- REHABILITACJA - fizjoterapeuci przyjmują w/g ustaleń na ŚCIŚLE WYZNACZONE GODZINY.
Pacjenci będą przyjmowani do Przychodni po weryfikacji godziny rejestracji. Każdy pacjent musi przed wejściem, zdezynfekować ręce, być w maseczce ochronnej.